Hej...

.... jaa vad finns det å skriva om dagen?
Jag började skolan kl 8.00 med transport lektioner fram tills lunch, sen hade jag projekt å företagande å sist men inte minst engelska som slutade 15.00, tur att det finns en person som kan liva upp mina dagar i skolan iaf annars skulle det nog inte gå så bra.
När jag väl kom hem så börja jag plugga B-teori, å har väl gjort det till å från fram tills nu.
En jävla tråkig dag med andra ord.

Och Emma åkte till Hawaii idag, jävla kärring, jag är grymt jävla avundsjuk på henne, men hoppas hon får det bra där. :)
Imorgon börjar skolan kl 8.00 igen fan jag orkar inte, behöver sovmorgon va fan!

Nu ska jag iaf proppa i mig godis å kolla på tv.. puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0