Hej bloggen

Hej min ur gammla blogg!

Wow det va bra länge sen jag skrev nåt här!
Har nu satt lösenord och fixat om lite så det här blir mer som en privat internetdagbok.. eller nåt..

Såå nu till bloggandet..
Vad har jag gjort idag?... nää inte mycket alls.
Älsklingen sov hos mig, lika mysigt som vanligt :)
Sen sprang vi iväg till UM där jag hade ett litet ärende.. (förvånad?)
Sen hem igen och hade lite trevligt.
Efter det for älskling till jobbet å jag lekte hemma fru och tvättade å diskade :D duktiga jag!
Sen har jag allvarligt talat inte gjort ett skit! men jävlar va skönt å bara ta det lugnt!!!

Vi får se hur mycket bloggen kommer användas... men jaja hade nåt å göra denna torsdags kväll iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0