Jag vill oxå!

Första dagen i skolan idag efter jullovet.. det va en lugn start iaf.
Började 10.45 på Grönlunds med att köra lastbil med släp, kul som fan va det, man kännde sig som värsta tuffa bruden!
Sen fick jag ju köra med älskade Camilla oxå, kul att få köra med henne igen!
Hon berätta en hemlighet oxå, hon ska bli mamma! Jag vill oxå :(
Hoppas älsklingen går med på att göra en liten prins/prinssesa :)
Pojkvännen nu är iaf värd å sattsa på och jag tror aldrig jag trivts så mycket i ett förhållande som jag gör nu, han får mig verkligen att känna mig levande på nåt sätt, och han behandlar mig som om jag vore hans allt, inte konstigt att man är kär! Och han skulle bli en underbar pappa tror jag.

Men men det är bara pöka som fan så får vi se vad som händer :$
Kansek sjukt å tänka så här efter bara några veckor med honom, men jag kan lova att inte nått av mina tidigare förhållanden har känts såhär RÄTT! Jag kanske har funit mr.right? hihi me think so!

Jaja in i badet nu sen sova sen upp halv 6 imorogn TJOHO! :/
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0