sista dagen på ett underbart lov :)

Hej hej bloggen...

Jaa idag är det söndag å imorgon är det dax att börja skolan igen ska även köra lastbil med släp imorgon för första gången..

Men men... Idag har jag inte gjort mycket alls, som alla andra dagar i mitt liv! Vakna upp hos älskling runt 9 eller nåt sånt :) älskling skulle till jobbet så det va bara snabbt upp upp upp.. å kalt som fan va det oxå fy fan usch HEMSKT!
Hann ju inte ens med morgon gympan!
Sen kom jag hem iaf där jag fick mitt efterlängtade morgon kaffe, sen kolla jag på tv tills det va dax att börja med maten.. Känner mig faktist lite som en hemma fru har ju lagat mat väldigt ofta på sista tiden kanske börjar bli stor tjej, fast väldigt tveksamt.
Fast lika bra att man lär sig nån gång så mina framtidsplaner slår in.
Sen tog jag en efterlängtad dusch fy fan va skööönt det va!

Hej då bloggen :)

P.S I love u Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0